Goede dag.

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
T

Tiamo Ragdolls

Gast
Gast
Goede dag allemaal. Ik ben Maureen en samen met mijn man en 2 dochters wonen wij met onze Ragdolls in Zuid Limburg. In 2008 zijn we begonnen met onze Cattery en in maart 2010 hadden we ons eerst nestje Ragdoll kittens. Onze Cattery heet Tiamo Ragdolls en we hopen 2 tot 3 maal per jaar een gezond nestje kittens te mogen grootbrengen in ons gezin. Onze poezen en kater worden ook ieder jaar opnieuw getest op de erfelijke ziekten. Momenteel hebben we 3 poezen en 1 kater. Er lopen nu ook 3 kittens rond van 7 weken, die over een dikke 5 weken naar hun nieuwe huisje verhuizen.Ik ga straks eens lezen hier op het forum.

Bijlagen

• WP_20140220_003.webp
    WP_20140220_003.webp
    197,5 KB · Weergaven: 315
Hallo Maureen,

Welkom op het forum.
Leuk dat je er bent en voel je vrij op dit forum.
Voor cattery's is er een topic daar mag je reclame maken voor je cattery, ook is er een topic speciaal voor kittens.

Groetjes,
Edwin.

Welkom Maureen!
wat heb je een leuke kittens!
knap hoor zoals ze al helemaal bovenaan de grote krabpaal poseren, mijn meneertje Merlijn was niet zo'n durfal in de hoogte als kitten.

Hoi Maureen welkom op he Ragdoll forum.

Je mag altijd vragen stellen als je iets wilt weten :)

Je hebt leuke kittens :D , nu al alles ontdekken zo hoog boven op de krabpaal.

Laatst bewerkt:
Hoi Maureen,

Welkom op het forum. Schattige kittens :), en al 7 weekjes, het gaat allemaal zo snel he. Als je vragen of opmerkingen hebt i.v.m. het forum zijn deze ook welkom :D.

Dank jullie wel voor het welkom. :-)
Het gaat inderdaad snel met de kittens. Ze liggen graag bovin de krabpaal en ze doen het uitstekend. Ook de nieuwe eigenaren genieten van de foto's en filmpjes die ik steeds post op facebook en ze verstuur per email. Ja, over 5 weken gaan ze verhuizen, maar nu geniet ik ieder dag van deze lieve kleine schatjes. Heerlijk!

Dank jullie wel voor het welkom. :)
Het gaat inderdaad snel met de kittens. Ze liggen graag bovin de krabpaal en ze doen het uitstekend. Ook de nieuwe eigenaren genieten van de foto's en filmpjes die ik steeds post op facebook en ze verstuur per email. Ja, over 5 weken gaan ze verhuizen, maar nu geniet ik ieder dag van deze lieve kleine schatjes. Heerlijk!
Hallo Maureen,
Er is een topic voor foto's en video's ik zou zeggen hou je niet in :p

welkom Maureen! Wat een geweldige kittens...

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4