Fenna, Fay en Jay Jay

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
Wat een mooie poezen!
Wow, 7 kilo voor je kater(tje) van 9 maanden? Waar gaat dat eindigen als hij eenmaal volwassen zal zijn?
Is dat nu echt het effect van jongen-meisje bij de ragdoll, dat de katers zoveel zwaarder worden?
Ik ben ook fan van de mand(en), je hele interieur is mooi afgestemd op je poezen, ze kunnen zich terecht de koning te rijk wanen:)

Wat een mooie poezen!
Wow, 7 kilo voor je kater(tje) van 9 maanden? Waar gaat dat eindigen als hij eenmaal volwassen zal zijn?
Is dat nu echt het effect van jongen-meisje bij de ragdoll, dat de katers zoveel zwaarder worden?
Ik ben ook fan van de mand(en), je hele interieur is mooi afgestemd op je poezen, ze kunnen zich terecht de koning te rijk wanen:)
SjEd is bijna 1 jaar:) en weegt nu 5,5 kilo.

Dank je wel Merlijn!! En leuke opmerking over t interieur!!

Ik denk wel dat Jay Jay een uitzondering is ja.... hij is echt zwaar, ook met optillen hoor! Maar je voelt toch ook zijn botten nog heel goed.... Ik denk dat we straks gewoon een mega monster hebben haha!! We zullen zien!

Dank je Sindy ik heb gebruik gemaakt van je foto's :) hartelijk bedankt dat ik ze mag gebruiken
Graag gedaan! ;)
Mocht het nodig zijn dan vind het ik het ook geen probleem nog wat duidelijke foto's te maken hoor, dan moet je het maar even laten weten!!

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4