Nantastic Coontastic
Ik hou van katten
De tweede en derde keer dat we bij de fokster in Duitsland waren om onze liefjes op te halen maakte ik kennis met de kleur cream high smoke.. Het leken wel witte beertjes en ik was erg onder de indruk van deze mooie kleur. Toen ik dus de eerste foto's van Re'Lexx online zag komen maakte mijn hart even een sprongetje.. Door zijn zilveren snoetje zag ik meteen dat hij vast en zeker High Smoke zou zijn.. Toch hebben we even gewacht om te kijken hoe hij zou ontwikkelen en toen ik de 4 weken foto's van de fokster kreeg wist ik het zeker, dit is een smoke wondertje met de looks van een wit beertje.
Dus nu mag ik hem eindelijk voorstellen en na even nadenken heb ik hem de naam "Fairytale of Dreams Sinatra" gegeven met als roepnaam Sinatra. Ik de dromer die graag in sprookjes geloof en de grote fan van de muziek van Sinatra en het is een erg leuke combinatie met de naam van onze Mr. Bojangles omdat dit weer een verwijzing is naar een liedje van Frank Sinatra. Zo is de cirkel dus mooi rond en is het voor nu weer druk aftellen want we gaan hem 24 Januari ophalen in Duitsland.
Hij is geboren op 25 September 2015 en heeft de zelfde vader als mijn 5 andere Duitse mannetjes. Hij komt uit een nestje van 3 en heeft 2 blue smoke broertjes.
De ouders
Samen met mammie

2 weken

3 weken

4 weken

Samen met zijn halfbroer die 4 weken ouder is

Dus nu mag ik hem eindelijk voorstellen en na even nadenken heb ik hem de naam "Fairytale of Dreams Sinatra" gegeven met als roepnaam Sinatra. Ik de dromer die graag in sprookjes geloof en de grote fan van de muziek van Sinatra en het is een erg leuke combinatie met de naam van onze Mr. Bojangles omdat dit weer een verwijzing is naar een liedje van Frank Sinatra. Zo is de cirkel dus mooi rond en is het voor nu weer druk aftellen want we gaan hem 24 Januari ophalen in Duitsland.
Hij is geboren op 25 September 2015 en heeft de zelfde vader als mijn 5 andere Duitse mannetjes. Hij komt uit een nestje van 3 en heeft 2 blue smoke broertjes.
De ouders
Samen met mammie

2 weken

3 weken

4 weken

Samen met zijn halfbroer die 4 weken ouder is

ik zo gaan crowd funden :-)