27 mei 2021 #1 O Oviedekat Kitten Hallo allemaal, Is hij of zij een poes of een kat? Volwassen, heel lastig te zien en waren een beetje in twijfel. mvg
Hallo allemaal, Is hij of zij een poes of een kat? Volwassen, heel lastig te zien en waren een beetje in twijfel. mvg
Beste antwoord Catherine 27 mei 2021 Foto is te kortbij getrokken en onduidelijk. Maar via het prentje dat ik stuur zou je het kunnen uitmaken of poes of kater is.
Foto is te kortbij getrokken en onduidelijk. Maar via het prentje dat ik stuur zou je het kunnen uitmaken of poes of kater is.
27 mei 2021 #2 Catherine Moderator Medewerker Moderator Foto is te kortbij getrokken en onduidelijk. Maar via het prentje dat ik stuur zou je het kunnen uitmaken of poes of kater is. Bijlagen sexe.gif 18,6 KB · Weergaven: 169 Upvote 1 Downvote Beste antwoord
Foto is te kortbij getrokken en onduidelijk. Maar via het prentje dat ik stuur zou je het kunnen uitmaken of poes of kater is.
27 mei 2021 #3 mariska31176 Beheerder Medewerker Beheerder Ik zou zeggen een poes, maar misschien een foto maken die ietsje verder weg is en scherp is dan is het duidelijker te zien voor ons. Upvote 0 Downvote
Ik zou zeggen een poes, maar misschien een foto maken die ietsje verder weg is en scherp is dan is het duidelijker te zien voor ons.
28 mei 2021 #4 K Kattenmens39 Gast Gast Tsja dit vind ik ook wel een lastige. Ik ga mee met wat mariska31176 zegt. Upvote 0 Downvote