Enquète kattencafé tilburg

Discussie in 'Polls / Enquêtes' gestart door kimberly van oerle, 27 nov 2017.

1. Hallo katten liefhebbers !
    Zouden jullie mij alstublieft willen helpen ?
    Ik volg op de school het Prinsentuin College te Breda de opleiding Bedrijfsleider Dierverzorging. Ik heb het keuzedeel ondernemen gekozen en maak hierbij een bedrijfsplan voor een kattencafé. Als marktonderzoek heb ik een enquête gemaakt en ik zou het heel fijn vinden als mensen uit omgeving Tilburg deze in zouden willen vullen. Ik zou het super fijn vinden als jullie me hierbij zouden willen helpen. Het is namelijk een belangrijk deel van mijn overgang naar het volgende jaar Hier is de link naar de enquête: https://www.survio.com/survey/d/C6Y2F7V7I2E2W2V7O. Alvast bedankt!

2. Odrade

Odrade Kitten

Dag Kimberley,
    Ik zal niet deelnemen aan je enquête, daarvoor woon ik een beetje te ver :smilie31.
    Als tip zou ik je willen geven meer aan wat dierenbescherming betreft te denken. Bijvoorbeeld werk met het lokale asiel en hang portretten van te adopteren dieren aan de muur. Of houd een veiling met bijvoorbeeld dierentekeningen (van kinderen ?) om een actie/asiel te helpen. Wat de mensen eten en drinken is natuurlijk voor jou...

Veel goeds !

Odrade

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.