Nieuws Emoticons

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

Edwin

Beheerder
Medewerker
Beheerder
Voorde liefhebbers er zijn nu meer emoticons beschikbaar(y)

:barefoot::cautious::censored::coffee::cry::giggle::LOL::love::notworthy::ROFLMAO:🤢:sleep::sneaky:(n)(y):unsure::whistle::X3::astronaut::bag::banhappy::banghead:🐻:beaver::bigtears::blackalien::blackeye::bookworm::bored::borg::brb::bucktooth:🐱🐔:cigar:🤡:cold::coldfeet::couchpotato:🐮:cyclops::dead::depressed::doctor::droid::drowning::dummy::dummy1::eggface:🤦:finger::greedy::greyalien::grumpy::happy::headphone::hilarious:;)🧟:yuck::yawn::wtf::writer::woot::wideyed::watching::wacky:🖖:vomit::vamp:🐢:troll::stop::stinkyfeet::spitoutdummy::spam::sour::sorry::snaphappy::smuggrin::smug::):singing::shy::shifty::shame:😡👊:pompous::playful::pigeon::pics::phantom:🐧:peeking::panda::oldman::nurse::nailbiting::muted::mooning::meh:😷:lurking:🔒🔗💋:joyful::jimlad::jawdrop::inpain::hurting::hungry::hungover::(:mad::confused::cool::p:D:eek::oops::rolleyes:o_O:a:c:dead:

Laatst bewerkt:
pfft, heb je ook een gebruiksaanwijzing waar in grote letters naast elk figuurtje staat wat het betekent Edwin?
nu heb je ons zoveel keuze gegeven dat ik een hele tijd bezig ben met het afspeuren van alle emoticons op zoek naar dat ene ideale figuurtje dat perfect past bij wat ik wil zeggen.
zoals nu 😡
ik zocht iets van "frustrated" maar tussen "finger" en "greedy" vond ik het niet (tenminste als het via alfabet is?)

Laatst bewerkt door een moderator:
pfft, heb je ook een gebruiksaanwijzing waar in grote letters naast elk figuurtje staat wat het betekent Edwin?
nu heb je ons zoveel keuze gegeven dat ik een hele tijd bezig ben met het afspeuren van alle emoticons op zoek naar dat ene ideale figuurtje dat perfect past bij wat ik wil zeggen.
zoals nu 😡
ik zocht iets van "frustrated" maar tussen "finger" en "greedy" vond ik het niet (tenminste als het via alfabet is?)
Ik kan ze groeperen zodat het iets makkelijker wordt, maar dat is wel wat werk dus even geduld.
En ik moet dan ook nog wat namen voor de groepen verzinnen.

Laatst bewerkt:
Dat is pas een vlotte service!
Ik heb er al dadelijk gebruik van gemaakt, ik vind al veel beter mijn weg nu, dankjewel hoor Edwin:kiss:

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4