Wat is er Nieuw?

Effe opnieuw voorstellen

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

Bridget

Lykoi
Hoi iedereen,

Het is intussen al een tijdje geleden dat ik hier nog geweest ben, ik beloof op mijn communiezieltje :BC3dat ik in de toekomst ga proberen om eens meer te komen...
Intussen ben ik full-time beginnen werken, ik werkte als onderhoudsmedewerker in een woon-zorg centrum, nu is mijn jobtime intussen ook veranderd, deels in mijn voordeel, deels in mijn nadeel...in mijn voordeel is dat ik "promotie" gekregen heb, ik moet niet meer kuisen op het werk, ik ben logestieke medewerker (in de woorden van onze directie "woonassistente") nu, wat inhoud dat ik mijn dag-taak voor 80% met de bewoners doorbreng (animatie,..) de overige tijd gaat naar meehelpen bij de verzorging (bedjes opmaken,..) Het nadeel hieraan is, dat ik vooral moet aanwezig zijn tijdens het maaltijdgebeuren, dus met andere woorden onderbroken uren ( van 8u40/12u30- 14u40/18u30) gelukkig woon ik dicht bij en kan dus over de middag eens naar huis komen, wat dan weer leuk is voor de katjes...en om het weekend moet ik ook werken en ja dus ook op feestdagen.
En vooral tijdens de zomer is dit heel leuk, tijdens mijn middag-pauze samen met katjes in het zonnetje en eens op het werk eerst koffie en dan gaan we vaak met de bewoners in het zonnetje zitten! :-D

Verder heb ik intussen 8 katjes en 2 konijntjes, de konijntjes hebben sinds de zomer een buitenverblijf gekregen, ik ben namelijk mega allergisch aan het hooi en stro dus de keuze was: of een nieuw baasje voor hun zoeken of ze naar buiten verhuizen...ik heb dan maar voor het laatste gekozen gezien ik het niet echt zag zitten om hun een nieuw baasje te zoeken.

Mijn droom was om er ooit een Lykoi bij te hebben, die droom heb ik intussen dus ook verwezenlijkt! En ik ben dan ook helemaal :BC14 op dit kleine ventje!!!

Mijn katjes hun naam is: Toulouse, Saphira en Bobo (HTK), Cheshire (Selkirk Straight), Hayley (Selkirk Rex Homozygoot), Akiko & Cain (Sphynx) en Romulus (Lykoi)
Mijn konijntjes gaan door het leven als Stampertje & Bunny.

Groetjes Bridget
 
Hoi Bridget,

Welkom op ons forum.
Leuk dat jij er bent, je hebt een verantwoordelijke baan wel elke keer weer anders denk ik zo.
Heel veel succes met je baan.
Met de diertjes zit het wel goed een echte dierenvriend.
De foto's van de Lykoi heb ik al bekeken, er staat nog niet zo heel veel informatie op het forum van deze kat dus voel je vrij om dit aan te vullen.

Nogmaals welkom en voel je meer dan welkom, is er iets vraag het ons en we helpen je.

Groetjes,
Edwin
 
Nee van de Lykoi is ook nog maar weinig bekent, veel dingen zijn voor de fokkers zelf een verrassing, zo kunnen ze bv geen garantie geven over hoe ze zullen uitgroeien, wat hun levensverwachtingen ongeveer zijn,..het is dan ook nog een ras dat als experimenteel staat aangeschreven.
Indien er vragen zijn betreft de Lykoi en ik kan er op antwoorden, zal ik dat met veel plezier doen.

Groetjes
 
Nee van de Lykoi is ook nog maar weinig bekent, veel dingen zijn voor de fokkers zelf een verrassing, zo kunnen ze bv geen garantie geven over hoe ze zullen uitgroeien, wat hun levensverwachtingen ongeveer zijn,..het is dan ook nog een ras dat als experimenteel staat aangeschreven.
Indien er vragen zijn betreft de Lykoi en ik kan er op antwoorden, zal ik dat met veel plezier doen.

Groetjes
Klopt helemaal, fijn om een ervaringsdeskundige op het forum te hebben.
 
Ja dat is waar, stond ik effe niet bij stil ;-)
Momenteel heb ik het gewoon heel leuk met zijn verharingsproces, je kan echt zijn huid door zijn vacht heen zien, zijn vacht staat enorm dun. Best wel raar...ik heb er foto's van gemaakt, volgende week ga ik dat opnieuw doen (proberen toch) en dan kan ik vergelijken.
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23

Vergelijkbare onderwerpen

Back
Bovenaan Onderaan