Wat is er Nieuw?

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

dopey is niet meer.

Tikoes

Tikoes

Kat

Mijn kater Dopey is afgelopen woensdagmiddag overleden. In mei 2017 kwam ik op dit forum voor advies m.b.t. medicatie nierfalen. Via de huisdierendokter heb ik Rehmannia besteld en later Gingivit. Dopey heeft dankzij deze medicatie op een natuurlijke manier over kunnen gaan. De laatste week ging hij snel achteruit en in overleg met zijn dierenarts is besloten tot inslapen. Hij is 15 jaar geworden, met 14 bonusjaren bij mij (ik vond hem tijdens een fietstocht bijna dood langs de kant van de weg, en mee naar huis genomen in mijn fietstas).

Bijna tegelijkertijd met zijn overgang is Jack gevonden door Stichting Zwerfkat Boxtel (SZB). Sterk vermagert met abcessen in zijn mond. Gisterenavond is hij hier gekomen om te herstellen. Er is al een gezin dat hem wil adopteren, en als Jack is opgeknapt heeft hij een gouden mandje in het vooruitzicht. Ik wil geen eigen huisdieren meer, alleen opvangen voor SZB.

Mocht iemand hier Rehmannia en Gingivit gebruiken: ik had net besteld. Rehmannia is nog dicht en uit de Gingivit is 1 tablet. Mocht je interesse hebben hoor ik het graag.

Catherine

Catherine

Moderator
Medewerker
Moderator

Wens je ten eerste veel sterkte met je verlies, maar ben ergens blij dat de kruiden hebben geholpen, momenteel geef ik ook rehmania en gingivit aan mijn filou die ook op zijn laatste weekjes zit te lopen... Het is altijd moeilijk als je ze moet afstaan.
Wel mooi dat je nog dierjtes wil opvangen en ze eerst helpt weer gezond te worden.
Ben zeker als mijn filou naar hierboven vertrekt hij uwe dopey zal ontmoeten...

Tikoes

Tikoes

Kat

Veel sterkte Catherine en Filou. Wanneer is het juiste moment..........dat was ingrijpend. Mijn dierenarts gaf aan dat het tijd was. Morgen ga ik Dopey ophalen bij het dierencrematorium. En is hij weer thuis in een andere vorm, ons lijntje van communiceren blijft open.

Tikoes

Tikoes

Kat

Elly........Filou is nog onders ons. Mijn kater Dopey is overleden aan nierfalen. Filou heeft dat ook en nadert zijn einde schrijft Catherine. Daarnaast was ik al 1,5 jaar voorbereid dat Dopey niet beter zou worden, voor mij was het de weg van afscheid nemen. In deze is het fijn als berichten goed worden gelezen, geen verwijt hoor.

Bovenaan Onderaan