De zwangerschap en kittens van Kyara

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

Ivory Feliz

Helemaal gek van katten
Hoi allemaal!

Ik zal hier foto's van Kyara haar zwangerschap posten, en van de kittens als ze er zijn!
Op dit moment is ze 6 weekjes zwanger, en dat is goed te zien! Haar buikje wordt met de dag dikker en ze in nu ongeveer een kilo aangekomen. Ze is eind van de maand uitgerekend, spannend!! Ik heb 3 foto's bijgevoegd, de eerste is van 3 weken geleden en de andere twee van vandaag, zo kun je redelijk zien hoe dik haar buikje is geworden!
nanute9a.webp
rydu5e4u.webp
8ezu8u6e.webp

Laatst bewerkt door een moderator:
Je kan inderdaad goed het verschil zien.
En wat spannend zeg nog 3 weekjes.
Ik wens dat alles goed verloopt :) zowel tijdens de zwangerschap en bevalling en daarna :D

ooooh spannend, veel succes met de bevalling, dat alles goed verloopt :D

hahaha, dan kan het nog wel even duren, ik zie het hopelijk morgen wel als je foto's plaats van de kittens, als ze dan al zijn :P

Ja dan duurt wachten heel lang, ik ben echt benieuwd hoe het verloopt met de bevalling van de kittens en hoe Kyara het doet :)

Kyara gaat er haar tijd voor nemen blijkbaar om haar eerste nestje op de wereld te zetten.
hoe lang duurt het eigenlijk doorgaans nadat de slijmprop eruit is? een kwestie van een paar uur, of kan dat ook nog een stuk langer worden? je zal wel al op hete kolen zitten ondertussen!

Kyara gaat er haar tijd voor nemen blijkbaar om haar eerste nestje op de wereld te zetten.
hoe lang duurt het eigenlijk doorgaans nadat de slijmprop eruit is? een kwestie van een paar uur, of kan dat ook nog een stuk langer worden? je zal wel al op hete kolen zitten ondertussen!
Als ik het goed heb is het mogelijk dat de bevalling dan direct of tot 24 uur daarna kan beginnen. Uiteraard zijn er uitzonderingen...
Maar ik begin nu wel te twijfelen of het gisteren wel echt de slijmprop was... Het kan ook afscheiding zijn geweest, dat is ook heel normaal 1-2 dagen voor de bevalling!
Het duurt lang, maar het is het wachten waard! En daarnaast ben ik al heel blij dat de kittens in elk geval niet prematuur zullen zijn!

zeker niet prematuur! het zullen er mss niet zo veel zijn dan? als ze zo mooi hun tijd hebben uitgedaan, zullen ze wellicht ook een mooi geboortegewicht hebben.

Er zijn vannacht 5 kittens geboren! Helaas heeft de laatste het niet overleefd maar de andere 4 lijken gezond!
Ik vond het wel super spannend, en het ging echt mega snel, in minder dan 2 uur 5 kittens. En vanaf het moment dat ik uit bed ging duurde het maar 20 minuten voor de eerste er al uit kwam!

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4