Wat is er Nieuw?

Dag lieve SjEd

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

Edwin

Beheerder
Medewerker
Beheerder
20211031_222705.jpg
 
Beste Edwin.

Het spijt me te horen dat je maatje Sjed voortijdig naar de hemel is gegaan. Ik kan mij dan ook goed voorstellen dat je even de tijd en energie nodig hebt om dit een plek te geven of hoe je dat ook mag noemen. Ook al zit ik niet veel op dit forum: ik ben wel van mening dat dit forum niet moet verdwijnen. Er staan veel nuttige dingen op, de sfeer is knus en men respecteert elkaar. Zo zijn er nog wel meer redenen die ik kan bedenken waarom dit forum niet moet verdwijnen, maar ik wil het nu even gewoon kort houden. En ik denk dat er wel genoeg anderen zijn die heel frequent dit forum gebruiken. Misschien zou Sjed ook willen dat het forum voort blijft bestaan: ik weet niet of andere beheerders wat willen/kunnen overnemen zodat dit forum kan blijven voortbestaan.


Voor nu sterkte en kracht toegewenst
Hicham
 
Hallo @Kattenmens39 dankjewel voor je medeleven. We missen hem nog elke dag. Wat betreft het forum heb je helemaal gelijk. Ik blijf het ook in de lucht houden.
Hij heeft alle dagen dierendag gehad we zijn goed voor hem geweest en hebben het met liefde gedaan.
Nogmaals dankjewel.
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23
Back
Bovenaan Onderaan