Catit Design Senses Speelrail en toebehoren

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

Edwin

Beheerder
Medewerker
Beheerder
Opwindend, uit te breiden en steeds opnieuw vorm te geven kattenspeelgoed voor behendigheidstraining en ter bevrediging van het natuurlijke jachtinstinct.
download.webp 1_229874_catit_kombiniert_07_2011_8.webp

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/...IQ2d7CWRX6hB_OF6mCKdKiRQOlCFK9W3gXrbvkCKNY3LAhttps://encrypted-tbn3.gstatic.com/...HeMCF28cJilOAsayfmQsMOXa3pcEuu6Alur5jD4M6FOAAhttps://encrypted-tbn0.gstatic.com/...W4KEIv5uzNqH3gW3cm2I6mzdrnEboy35gsJdZND3AEeKg

Laatst bewerkt:
SjEd gebruikt de "race"baan meer om lekker in te slapen dan om mee te spelen.
De massage optie hadden wij ook maar dat was geen succes.

Mijn Bones en Dax zijn dol op de speelbanen, ze spelen er geregeld mee :D
Dax heeft hem ook gebruikt als slaapplaats toen de baanin een rondje lag.
Ik heb toen 2 rondjes verbouwd naar een soort 8 vorm.

De eettoren heb ik ook voor beneden, en dat is de enige eetbron die ze beneden hebben.
Ze gebruiken hem goed, maar als ze hetmakkelijker willen gaan ze naar boven daar staat
een schaaltje met brokjes waar ze normaal 's avonds vlak voor naar bed gaan uit eten en
's ochtends vroeg ook.

De massage onderdeel heb ik niet en het grasgedeelte ook niet.

Vandaag de rest van de set uitgebreid. Ik mis ook alleen de massage onderdeel en grasgedeelte. We hebben nu twee banen in huis liggen, zodat ze lekker kan blijven spelen.

Laten we zeggen de etensbak, is ze aan het onderzoeken het is nog een raar ding volgens Puk.

Vandaag de rest van de set uitgebreid. Ik mis ook alleen de massage onderdeel en grasgedeelte. We hebben nu twee banen in huis liggen, zodat ze lekker kan blijven spelen.

Laten we zeggen de etensbak, is ze aan het onderzoeken het is nog een raar ding volgens Puk.
Wij hadden het massage onderdeel ook maar deze is nooit gebruikt dus hebben we deze maar weggedaan, de voer bokaal hebben we nooit gehad.

Ik ben vol nieuwsgierigheid aan het wachten tot mijn bestelling toe komt.
Ik heb de achtbaan, massage toestel en het etensbakje besteld.
Ze zit wel geregeld alleen thuis als ik naar school en ben en mijn man weg werken is.
Hopelijk gaat ze hier wat aan hebben.

Ik ben vol nieuwsgierigheid aan het wachten tot mijn bestelling toe komt.
Ik heb de achtbaan, massage toestel en het etensbakje besteld.
Ze zit wel geregeld alleen thuis als ik naar school en ben en mijn man weg werken is.
Hopelijk gaat ze hier wat aan hebben.
Geloof dat iedereen die ik ken wel deze baan heeft, echt een leuk stukje speelgoed en ook heerlijk om in te liggen.
We wachten op de foto's :oops:

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3