Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dank je wel.knap en mooi hoor Bekijk bijlage 3202
Dank u wel.Heel mooi Edwin, vind die boompjes ook heel leuk .
Zijn het natuurlijke boompjes of kunst ?
Je koopt gewoon een boompje en dan ga je er een bonsai van maken.Duurt wel heel lang vooraleer je zoiets krijgt , moet je regelmatig bijknippen totdat ze een vorm hebben ?
Dat klopt, maar het is wel leuk om te doen 1 of 2x per jaar.Dat is dan heel veel geduld hebben vooraleer je iets of wat een grootte hebt.
Het is zeer zeker leuk om te doen en je hebt er geen conditie voor nodig :-DLeuk Edwin, een mooie hobby, heb ik ook als hobby gehad, ongeveer twintig jaar geleden mee begonnen maar al zeker tien jaar niets meer aan gedaan.
Zijn andere hobby's voor in de plaats gekomen. :D
Hoi Ellen,Hoi Edwin. Hoeveel heb je er al eh...kleingebracht? En wat is je oudste boom? Ik heb weleens van iemand gehoord dat je na verloop van tijd sommige boompjes dan toch naar het bos moet brengen. Wat een drama lijkt me dat!
@Lissy zo zie je maar weer he hahahha, SjEd blijft er vanaf hij snuffelt er wat aan en daar blijft het bij :deadTjee had ik niet bij je gezocht Edwin hahaha. Maar wel heel mooi. Blijven je katjes er vanaf? Hier meestal wel maar soms gaat er toch een dood en koop ik maar weer een nieuwe