Wat is er Nieuw?

Koffie en thee gezellig kletsen wie doet ermee

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
Zo, daar ben ik weer.
Ik ben even weggeweest door de drukte van mijn moeders verhuizing, en de tijd die ik daarna nodig had om weer een beetje mezelf te worden.
En... ik kon mezelf niet beheersen, en heb er weer een ontzettend leuk kitten bij!

Ik twijfelde al een tijdje, maar wilde het eigenlijk de 2 bestaande katten niet aandoen. Maar dan blijf je er aan denken, en denken, en denken en denken, en dan ineens ging ik toch overstag.
Er waren verschillende opties, maar ik koos voor deze, eigenlijk omdat de foto van de moeder me erg aansprak. Bij het bezoek was ik meteen verkocht, en terecht, het is een heerlijk ventje.

Tommie2.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo, daar ben ik weer.
Ik ben even weggeweest door de drukte van mijn moeders verhuizing, en de tijd die ik daarna nodig had om weer een beetje mezelf te worden.
En... ik kon mezelf niet beheersen, en heb er weer een ontzettend leuk kitten bij!

Ik twijfelde al een tijdje, maar wilde het eigenlijk de 2 bestaande katten niet aandoen. Maar dan blijf je er aan denken, en denken, en denken en denken, en dan ineens ging ik toch overstag.
Er waren verschillende opties, maar ik koos voor deze, eigenlijk omdat de foto van de moeder me erg aansprak. Bij het bezoek was ik meteen verkocht, en terecht, het is een heerlijk ventje.

Bekijk bijlage 5539
Hoi @Carlaa fijn dat je er weer bent, en gefeliciteerd met Tommie wat een mooi mannetje.
Wanneer is de grote dag?
 
Ik heb hem vrijdag opgehaald en de andere 2 vinden het vreselijk. De eerste 2 dagen bleven ze alleen maar boven maar nu komen ze op veilige afstand even kijken. Hij moet alleen niet in de buurt komen, dan wordt ie weg gegromd en geblazen.
Maar ik zie wel verbetering, er is nieuwsgierigheid.
 
Hier is het van de ene drukke periode naar de andere nog steeds......

Intussen waren de tweelingdochters jarig en ons laatste nestje (allemaal op dezelfde dag).

En daarna met een paar dagen verschil zijn mijn man zijn drie caviazeugjes bevallen.
We blijven dus echt wel lekker bezig.
 
Het is ook zomervakantie en ikzelf ben druk aan het trainen.
Nog 2 weken werken en dan lekker vakantie :BC17
 
Kattenforum "Kattenfun" stopt er ook mee.
Wegens geen volk en geen tijd meer zei de eigenares.
Vrees dat het niet goed gaat met de forums
 
Kattenforum "Kattenfun" stopt er ook mee.
Wegens geen volk en geen tijd meer zei de eigenares.
Vrees dat het niet goed gaat met de forums
Las net het bericht is het daar ook zo stil, was het ooit een heel druk bezocht forum?
Forum hebben wel bestaansrecht maar mensen kiezen voor fb echter kan je daar niks terug vinden en worden dezelfde vragen telkens weer gesteld. Op een forum kan je alle content terug zoeken.
Maar men kiest toch graag voor fb opacity moment.
Wij blijven bestaan :-)
Ken jij Barbara @Catherine?
 
Ja weet je op forums stellen ze ook elke keer zelfde vragen, mensen gaan het zelden opzoeken op een forum, het is gemakkelijker de vraag opnieuw te stellen.
En idd fb krijg je ook snel antwoord ik zie dat bij mij op de groep.
En ik kan Barbara heel goed mekaar nog niet in echt ontmoet maar we hebben nauw contact met mekaar dat wel.
 
Ja weet je op forums stellen ze ook elke keer zelfde vragen, mensen gaan het zelden opzoeken op een forum, het is gemakkelijker de vraag opnieuw te stellen.
En idd fb krijg je ook snel antwoord ik zie dat bij mij op de groep.
En ik kan Barbara heel goed mekaar nog niet in echt ontmoet maar we hebben nauw contact met mekaar dat wel.
Ik heb haar een mail gestuurd.
 
Hallo allemaal,

Inmiddels wat kleine updates uitgevoerd,
  1. Als je op iemands persoonlijke pagina kijkt zie je bovenaan de laats geplaatste media
  2. Bij de topic kittens aangeboden staat bij elk nieuw onderwerp een standaard advertentie tekst, dat scheelt weer wat werk en alles ziet er hetzelfde uit.
Groetjes,
Edwin.
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23
Back
Bovenaan Onderaan