Annie
biokat.jpg

Kleikorrels Ander merk?

biokat.jpg
  1. Annie

Annie Kitten

Deze topic is bedoeld voor de algemene discussie over: Kleikorels Ander merk?.

2. Edwin

Edwin Beheerder Medewerker
    Beheerder

3. mariska31176

mariska31176 Beheerder Medewerker
    Beheerder

Ik heb vroeger wel kleikorrels gebruikt, ook Catsan, maar die hadden allemaal te veel stof.
    Mijn Bones had er veel last van, later ook nog even Dax, en natuurlijk ikzelf.
    Mijn katten als ze op de bak hun behoefte wilden doen en erna begraven en ik om het er weer uit te halen en bij de bak verschonen.
    Ik ben toen andere vullingen gaan testen en ben nu al jaren blij met Super Benek , korrels van mais, klontert zeer goed, is amper stoffig.
    Heeft weinig uitloop, door de ronde korrels blijft het niet hangen aan hun vacht.

http://www.zooplus.nl/shop/katten/kattenbakvulling/plantaardig/super_benek/564085

4. Fluff17

Fluff17 Kitten

Wij gebruiken Biokats Classis Fresh 3in 1.. wij zijn er tot zover blij mee( hebben 2 ragdolls van 5 en 3 mnden.)Het ruikt heel fris maar we scheppen ook wel 3x uit pd( gelijk na de grote boodschap ) Ik doe ook altijd een zak eronder ! Ik heb bij Action grote stevige zakken ontdekt, goedkoop. Eigenlijk wilde ik PeeWee korrels gebruiken , heb ook de kattenbak gekocht maar hij wou er niet op.Ik heb het ook verkeerd aangeboden.. Mosschien nogmaals proberen!!

Deel Deze Pagina