Wat is er Nieuw?

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

Forum updates Aanpassingen op diverse items

Edwin

Edwin

Beheerder
Medewerker
Beheerder

Beste leden,

Zoals eerder gemeld zijn we druk bezig met een aantal aanpassingen, nieuwe opties, items etc.
Er is wat aangepast in de katten items zie de link hieronder.

De kattenprofielen zien er overzichtelijker uit
https://sjedbb.com/Kattenoverzicht/category/kattenprofielen.82/

In dezelfde stijl is ook het overzicht van alle rassen aagepast
https://sjedbb.com/Kattenoverzicht/category/kattenrassen.81/

Het item waar de recensies staan hebben dezelfde stijl gekregen als de items eerder genoemd
https://sjedbb.com/voorkatten/

Verder zijn er nog een paar zaken waar ik druk mee bezig ben maar daar kom ik later op terug.

Leuk om te melden is dat er contact met mij opgenomen is door een heel groot niet Nederlandstalig automerk forum. Zij prezen mij met de opzet, het uiterlijk van het forum en de items die het forum heeft.
Blijkbaar zijn er dus forum eigenaren die ongeacht waar een forum over gaat aan het kijken (ook buiten de grenzen van hun eigen land) zijn hoe andere een forum hebben opgezet.

Binnenkort volgt er meer nieuws.

Laatst bewerkt:
Edwin

Edwin

Beheerder
Medewerker
Beheerder

Zoals hierboven beloofd meer nieuws.

De navigatie aan de rechter-kant is aangepast, mis je hier iets laat het me dan weten.

Misschien niet opgevallen maar er is een nieuwe kalender functie, hier zijn nog wat kleine problemen maar daar wordt aan gewerkt.
Wat er aankomt is een automatische import van de katten verjaardagen in de kalender, de import wordt vanuit de kattenprofielen gedaan.
Alle leden mogen evenementen aanmaken in de kalender, schroom niet om het te testen.

De forum wekelijks mail is aangepast.
Inactieve leden krijgen een automatische mail om weer eens te komen kijken.

Media van de maand wedstrijd is geïnstalleerd en draait automatische.
Nu nog de wedstrijd thema's waarbij ik jullie hulp nodig heb, dus heb je een wedstrijd thema laat het mij weten.

Wellicht is het opgevallen het forum is enorm snel geworden, het forum is voorzien van de laatste software en beveiliging.

Tot zover het nieuws, later meer want we blijven moderniseren.

Heb je een idee of een tip laat het mij dan weten.

Edwin

Edwin

Beheerder
Medewerker
Beheerder

Eerder dan verwacht kan ik melden dat er een nieuwe functie actief is, onbeantwoorde onderwerpen.
Deze nieuwe functie staat aan de rechterkant in het navigatie paneel.
Ik heb ervoor gekozen om de laatste 5 onderwerpen te kiezen mocht het nodig zijn om meer onderwerpen dan laten jullie het mij maar weten.

upload_2018-4-8_12-46-56-png.7450, Aanpassingen op diverse items, Forum nieuws, Kattenforum SjEd, 11627, upload_2018-4-8_12-46-56-png.7450, 12:46, 25 feb 2018, 8 apr 2018, 1957, 16:44

Edwin

Edwin

Beheerder
Medewerker
Beheerder

Weer wat kleine stijl updates gedaan.
Vooral de achtergrond voor de zwarte stijl is nu beter.
Verder wat kleine aanpassingen gegaan in de lay-out van de berichten.

Catherine

Catherine

Moderator
Medewerker
Moderator

Je bent wel echt druk bezig waar haal je al die goede ideeen om het forum nog leuker en gemakkelijker te maken? Zelfs voor mensen van buitenaf valt het op... Echt top bezig Edwin :BC18

Edwin

Edwin

Beheerder
Medewerker
Beheerder

Je bent wel echt druk bezig waar haal je al die goede ideeen om het forum nog leuker en gemakkelijker te maken? Zelfs voor mensen van buitenaf valt het op... Echt top bezig Edwin :BC18
De ideeën komen vanzelf als ik lekker rustig op de bank lig en ineens denk ik hey we gaan dit eens aanpakken of bijmaken.
Zoals de kalender functie, daar zit meer in dan alleen maar een kalender je kan een evenement ook downloden naar je eigen prive agenda zodat je bv een kattenshow niet vergeet om maar even een item te benoemen.
En de wereld om ons heen staat niet stil je moet blijven verbeteren en ontwikkelen.

Bovenaan Onderaan